عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 2029
نویسنده : لارستان بزرگ

 

ساختمان کتابخانه مرکزی لارستانمیلاد لارستان: معاون مدیرکل و رئیس اداره کتابخانه های لارستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی50 درصدی کتابخانه مرکزی شهر لار، گفت: متأسفانه بدلیل نبود اعتبارات کافی، عملیات احداث این پروژه مهم فرهنگی از سال 91 نیمه کاره رها شده است.

محمد معتمدیان در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه عملیات ساختمان کتابخانه مرکزی شهر لار بعنوان بزرگترین مجتمع علمی فرهنگی این شهرستان از سال 89 در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع آغاز شده است، اظهار داشت: متأسفانه این پروژه از تابستان 91 بدلیل کمبود اعتبار و عدم تخصیص بودجه لازم نیمه کاره رها شده است.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بزرگترین پروژه فرهنگی لارستان؛ نیازمند تأمین بودجه ,
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 2022
نویسنده : لارستان بزرگ

 

یک شرکت ترکی- آلمانی آمادگی خود را جهت انجام پروژه انتقال آب خلیج فارس به لارستان اعلام نمود. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی دفتر

نماینده مردم لارستان, خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، طی جلسه ای در اوایل هفته جاری در محل دفتر نماینده مردم در تهران، یک شرکت ترک که به لحاظ تکنولوژیکی مورد پشتیبانی متخصصین آلمانی قرار داشت آمادگی خود را جهت فازمطالعاتی و عملیاتی انتقال آب خلیج فارس به لارستان اعلام نمود.

 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: اعلام آمادگی شرکتهای ترک و آلمانی در پروژه انتقال آب به لارستان ,
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 2407
نویسنده : لارستان بزرگ

 

محرم 94 در لارستان - عکس/3

                                                                    



:: موضوعات مرتبط: عکس , ,
:: برچسب‌ها: محرم 94 در لارستان - عکس/3 ,
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 2183
نویسنده : لارستان بزرگ

 

محرم 94 در لارستان - عکس/ 2

                                              



:: موضوعات مرتبط: عکس , ,
:: برچسب‌ها: محرم 94 در لارستان - عکس/ 2 ,
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 2375
نویسنده : لارستان بزرگ

محرم 94 در لارستان

سلام دوستان ببخشید عکسها در شد... اینم عکسهای محرم

                                             



:: موضوعات مرتبط: عکس , ,
:: برچسب‌ها: محرم 94 در لارستان - عکس/ 1 ,
تاریخ : یک شنبه 27 مهر 1394
بازدید : 2848
نویسنده : لارستان بزرگ

 سری جدید عکسهای شهر لار در هند-5

                                           



:: موضوعات مرتبط: عکس , ,
:: برچسب‌ها: سری جدید عکسهای شهر لار در هند--5 ,
تاریخ : یک شنبه 29 شهريور 1394
بازدید : 2129
نویسنده : لارستان بزرگ

 

دومین جشنواره هنرهای آوایی (سرود) سوم مهرماه 94 در لارستان برگزار می شود.  در این جشنواره 21 گروه خواهر و برادر به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد 15 گروه از پایگاه های مقاومت بسیج محلات لار، کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهر و شش گروه متعلق به بخش های مرکزی و

لروستاهای اطراف این شهرستان است.

هدف از برگزاری این جشنواره، ایجاد زمینه تحرک، پویایی، نشاط ، هم افزایی فرهنگی و تبادل مهارت هنری برای شکوفایی استعداد نوجوانان و ایجاد زمینه برای نهادینه کردن کارگروهی اعلام شده است.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: جشنواره هنرهای آوایی در لارستان برگزار می شود ,
تاریخ : یک شنبه 29 شهريور 1394
بازدید : 2112
نویسنده : لارستان بزرگ

 

مدیر شرکت توزیع نیروی برق لارستان با اشاره به زمان بالای تابش خورشید و همچنین وجود زمین‌هایی با وسعت بسیار در لارستان گفت: بهترین کار در این منطقه

بهره‌گیری از انرژی خورشیدی و احداث نیروگاه است.

به گزارش میلادلارستان، امین دامن‌کشان با اشاره به اینکه طرح‌های احداث نیروگاه خورشیدی از پروژه‌های قابل‌واگذاری به بخش خصوصی است، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران خصوصی می‌توانند با ورود به این بخش علاوه بر کسب درآمد بالا، زمینه استقلال کشور را فراهم آورند.

 

بقیه در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: آینده روشن انرژی خورشیدی در لارستان ,
تاریخ : یک شنبه 29 مرداد 1394
بازدید : 2398
نویسنده : لارستان بزرگ

 تعاریف مختلف و متفاوتی برای مدیریت، ارائه شده‌است که برخی از آنها، عبارتند از:

  • مدیریت، هماهنگ کردن منابع انسانی و مادی برای نیل به اهداف است.
  • مدیریت، انجام دادن کارها، به وسیله و از طریق دیگران است.

اگر مدیریت، به درختی تشبیه شود که شاخه‌های گوناگونی، مانند مدیریت صنعتی، مدیریت مالی و چون اینها، دارد، یکی از شاخه‌های جدید این درخت، مدیریت شهریاست. روشن است که مشخصات و ساختار نهادهای قانونی اداره کننده شهر، از کشوری به کشور دیگر، تفاوت دارد و هر جامعه‌ای، با توجه به ساختار اقتصادی، اجتماعی و سیاسی خود، تعریف یا تلقی ویژه ای از مدیریت شهری دارد.

معیارهای شناسایی شهر، از گونه‌های غیر خود، به طور معمول، میزان جمعیت، شغل غالب مردم ساکن، وجود شهرداری و مواردی اینگونه بوده‌است. امروزه، شهرها، از دو جنبه، اهمیت یافته اند: یکی، بعنوان مرکز تجمع گروه عظیمی از مردم و دیگری بعنوان عمده ترین بازیگر نقش اقتصادی، در کل اقتصاد ملی. از اینرو، باید به مسائل و مشکلات آنها، توجه بیشتر و دقیق تر کرد. زیرا، در حالتی که برنامه ریزی دقیق و درست، سبب رشد اقتصادی، تثبیت سیاسی و افزایش مشارکت شهروندان درامور شهرها می‌گردد، شکست در حل مشکلات و مسائل شهری، سبب رکود اقتصادی، نارضایتی‌های اجتماعی و سیاسی، فقر، بیکاری و تخریب محیط زیست خواهد شد.[۱]

ترکیب مدیریت و شهر، مفهوم ساماندهی به امور مربوط به برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل، در محدوده شهر را تداعی می‌نماید. مفهومی که در کشورهای مختلف به دلیل ساختارهای سیاسی و رویکردهای اقتصادی، نهادهای متفاوتی را با الگوهای متفاوتی در خود درگیر دارد.

استرن steren، در سال ۱۹۹۳ میلادی، طی مقاله‌ای در نشریه شهرها Cities بیان می‌کند که اصول کلی برای فهم مدیریت شهری وجود ندارد و مفهوم اصلی این واژه بسیار گیج کننده‌است. مدیریت شهری با توجه به سلیقه‌ها، ادارک افراد و همچنین اقتضای سیاسی – اجتماعی زمانهای مختلف معانی متفاوت داشته‌است. چنانچه ما در زمان کنونی نیز این اختلاف معانی ومفهوم را کاملاً شاهد هستیم.

از نظر بانک جهانی مدیریت شهری یک فعالیت شبه تجاری برای دولت هاست. به عبارت دیگرمدیریت شهری یعنی اداره امور شهری و کارایی بیشتر برای استفاده از وام‌های بانک جهانی می‌باشد. بعضی اوقات مدیریت شهری بعنوان ابزاری برای اجرای سیاستگذاریهای شهری در نظر گرفته می‌شود که به مفهوم علم اداره جامعه می‌باشد.[جلال نعمت اللهی]



:: موضوعات مرتبط: مدیریت شهری , ,
:: برچسب‌ها: تعاریف مدیریت شهری ,
تاریخ : یک شنبه 28 تير 1394
بازدید : 2903
نویسنده : لارستان بزرگ

 سالهاست ازش بی خبرم، من که عاشقش بودم. چی شد که اینهمه وقت ازش بی خبر موندم؟

خونمون که رفت یه شهر دور دغدغه های فراوونش باعث شد ناخوداگاه ازش غافل بشم...

 



:: موضوعات مرتبط: روستاهای لارستان کهن , ,
:: برچسب‌ها: "سالهای بی خبری" ,

تعداد صفحات : 32


زمین باقی می ماند اما انسان فانی است،انسان به جهان چشم می گشاید،اما دوباره در قعر خاک مدفون می گردد.زندگی بس کوتاه است،اما جهان در مکان جاوید خود پایدار باقی می ماند. partnering with Indigenous peoples to Defend their Lands، Languages، and Cultures

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استان من لارستان و آدرس bazigar.Loxtarin.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com